Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie. Více informací.

Rozumím

Jaroslav Vender
Autor:
Jaroslav Vender
Všechny články >

 ukoly5

V mém posledním článku jsem se věnoval sledování procesů na stavbě pomocí Field View. Jak snadno si pohlídat zahájení nebo dokončení prací, rozpisy úkolů, zkrátka jak si vést přesnou evidenci stavu stavby v reálném čase. Ostatně celý článek si můžete přečíst zde. Tentokrát bych se rád zaměřil na úplně nejzákladnější funkcionalitu ve Field View a tou jsou Tickety.

Jistě znáte z kanceláře takové ty malé samolepicí papírky, na které si můžete napsat stručnou poznámku, telefonní číslo nebo jinou jednoduchou informaci a následně lísteček nalepit například na monitor počítače nebo klávesnici buď sobě nebo kolegovi, kterému je vzkaz určený. Nejspíš to znáte pod názvem post-it nebo také tickety. A přesně tak fungují i Tickety ve Field View. Jen mají digitální podobu a jsou mnohem variabilnější.

Ve Field View lze zadat Ticket velice snadno – do tabletu nebo mobilu zaznamenáte jednoduchý popis například klientské změny nebo vady, doplníte, kdo to má vyřešit (nejčastěji nějaký subdodavatel či jiná firma), do kdy to má vyřešit a připojíte i fotografii daného problému – prasklina v omítce, rozbité okno, nedovírající se dveře – kterou jednoduše umístíte přímo do výkresu na dané místo.

Následně systém Field View se už sám postará o to, aby informace doputovala tam, kam má. Nic víc, nic míň. Těchto lístečků můžou být stovky a každý s jiným sdělením, ale ohromnou výhodou je to, že vždy mají jednotnou formu a vždy tam jsou přehledně napsané ty nejzákladnější informace, které jsou potřeba k vyřešení úkolu. Tickety se mohou dělit do různých skupin např. vada, úkol, klientská změna, BOZP, komentář, a lze je i barevně rozlišit.

Uživatelé Field View si snadné a přehledné vyřizování úkolů nemohou vynachválit. Nejenže jim tato funkce šetří čas, ale také je zbavuje otravného a mnohdy zdlouhavého popisování a přepisování úkolů do počítače a následného rozesílání emailem na nejrůznější adresy. V jednoduchosti je prostě krása. Dokonce bych se nebál použít jeden reklamní slogan nejmenované nadnárodní společnosti (tímto děkuji firmě Bosch za zapůjčení): Geniálně jednoduché. Jednoduše geniální. 😊 Zajímáte-li se o Field View víc, neváhejte mě kontaktovat na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., rád Vám Field View předvedu v praxi. Příště si vezmu na paškál další téma: protokoly vs. formuláře. A co na to Field View? Dozvíte již brzy

 

Přidat komentář

Bezpečnostní kód Obnovit
0
0
0
s2smodern

Callida je partner společnosti Viewpoint Construction Software, Portland (OG), USA.

viewpoint logo

Kontaktujte nás

Konzultovat řešení
Zadejte Vaše jméno a příjmení
Zadejte telefonní číslo
Neplatný email
Zadejte název společnosti
Neplatný vstup
Potvrďte prosím souhlas
Chyba v ověření