Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie. Více informací.

Rozumím

euroCALC

Systém pro přípravu, realizaci a monitoring stavebních zakázek

euroCALC výrazně zjednodušuje a urychluje pracovní procesy v jednotlivých fázích stavební zakázky. Poskytuje komplexní řešení od přípravy až po zpětnou kontrolu. Díky tomu získáte větší přehled o projektech, vyšší efektivitu práce a úsporu času i financí.

Perfektní přehled o projektu

euroCALC poskytuje v reálném čase vždy přesné a spolehlivé informace o aktuálním stavu stavební zakázky

Získáte přesné informace

Pomůže Vám s evidencí příležitostí, tvorbou nabídkových rozpočtů, přípravou zakázky a její realizací včetně průběžného controllingu.

Jednodušší oceňování zakázek

euroCALC obsahuje kompletní ceníky stavebních prací a materiálů. Umožňuje také převést či vytvořit datovou základnu na míru.

Efektivnější spolupráce

euroCALC eliminuje zdlouhavé a neefektivní činnosti. Také zjednodušuje spolupráci mezi jednotlivými subjekty, které se podílejí na projektu.

Sledujete zakázku od A do Z

V průběhu celého projektu máte k dispozici přesné a spolehlivé informace o aktuálním stavu a očekávaném vývoji v jednotném prostředí a v reálném čase.

Názory těch, kteří euroCALC používají.

„Se systémem euroCALC máme všechna data on-line. Tím pádem jsou transparentní a kdykoli a odkudkoli přístupná.“

Ing. Ondřej Wachal
ekonomicko-provozní ředitel
VW WACHAL a. s.

„euroCALC umožňuje mít všechna data na jednom místě, a díky tomu máme dokonalý přehled o všech zakázkách.“

Michal Rohel
manažer projektů a smluvních vztahů
Polanský s. r. o.

„Díky systému euroCALC jsme schopni efektivně poptávat a vyhodnocovat cenové nabídky od subdodavatelů.“

Lukáš Čech DiS.
stavbyvedoucí
VW WACHAL a. s.

„Systém euroCALC zjednodušil práci mně i mým kolegům. A to jak v oblasti obchodu, tak rovněž i v oblasti výroby.“

Bc. Petr Frech
přípravář výroby
Polanský s. r. o.

„Se systémem euroCALC získáváme včas potřebná čísla, která jsou potřebná pro každodenní řízení našich staveb.“

Ing. Martin Šroubek
CFO, člen představenstva
NEPRO, a. s.

„Od té doby, co máme euroCALC, tak se všechno sjednotilo, zefektivnilo a máme o stavbách přehled – hlavně finanční.“

Ing. Michal Baranijak
vedoucí odboru přípravy
NEPRO, a. s.

„euroCALC vyřešil úspěšně a komplexně velké množství speciálních požadavků naší společnosti na rozpočtový software."

Aleš Kocourek
majitel a jednatel společnosti
KASTEN, spol. s r.o.

„euroCALC nám umožnil kvalitněji sledovat průběh zakázek od tendru, přes projektování, technickou přípravu až po realizaci.“

Ing. Jan Kutil
technický ředitel společnosti
K&K Technology a.s.

Co Vám euroCALC nabízí:

Přáním každého generálního dodavatele je být úspěšný při získávání zakázek a generovat zisk. Se systémem euroCALC toho docílíte snáze. Po celý životní cyklus zakázky sleduje její rentabilitu porovnáním plánu a skutečnosti jak na výnosové, tak hlavně na nákladové straně.

icon prehled

Dokonalý přehled o všech projektech

icon rychlost

Rychlý import slepých rozpočtů z excelu pomocí šablon

icon efektivita

Rozbalíčkování zakázky podle tendrů

icon poptavky subdodavatelu

Poptávky subdodavatelů a cenové zrcadlo z jejich nabídek

icon systemova reseni

Kalkulace výrobní režie a zařízení staveniště

icon rychlost

Efektivní a rychlé oceňování zakázek - pravidlo 80/20

icon kontrola

Import zjišťovacích protokolů od subdodavatelů

icon evidence

Evidence změn při realizaci

icon rentabilita

Hlídání rentability zakázky

Pro stavební firmy má euroCALC velký přínos v neustále aktualizovaném seznamu zakázek, kde může jednoduše sledovat jednotlivé nabídky či právě realizované projekty.

Rychle a jednoduše naimportuje do systému slepý rozpočet vytvořený v excelu. Sestavování nabídky z projektové dokumentace usnadní rozpočtáři funkce Asistent pro tvorbu rozpočtů a obsáhlá datová základna stavebních prací.

Při realizaci zakázky se euroCALC postará o přípravu podkladů pro fakturaci či důslednou evidenci změn, čímž průběžně hlídá rentabilitu každé realizované zakázky.

icon prehled

Dokonalý přehled o všech projektech

icon rychlost

Rychlý import slepých rozpočtů z excelu pomocí šablon

icon spoluprace

Asistent pro tvorbu rozpočtů

icon rychlost

Efektivní a rychlé oceňování zakázek - pravidlo 80/20

icon fakturace

Limitka nákladů

icon systemova reseni

Hromadné cenové úpravy

icon efektivita

Profesionální výstupy na míru

icon fakturace

Odbytová faktura

icon evidence

Evidence změn při realizaci

icon systemova reseni

Kalkulace výrobní režie a zařízení staveniště

icon kontrola

Průběžná kontrola plánu a skutečnosti

icon rentabilita

Hlídání rentability zakázky

Už ve fázi investičního záměru je velmi užitečné vědět, za jaké ceny byly realizovány podobné projekty v minulosti. euroCALC umožňuje zpřístupnit i další informace, podle kterých je možné projekt „měřit“.

Při přípravě tendru lze nejprve jednoduše a rychle naimportovat slepý rozpočet od projekční firmy či rozpočtáře. Následné porovnání přijatých nabídek je rychlé, přesné a transparentní včetně upozornění na podezřele drahé či levné položky.

icon nolimits

Objemové ukazatele

icon rychlost

Rychlý import slepých rozpočtů z excelu pomocí šablon

icon efektivita

Libovolné třídění zakázky

icon poptavky subdodavatelu

Poptávky subdodavatelů a cenové zrcadlo z jejich nabídek

icon evidence

Evidence změn při realizaci

icon fakturace

Hlídání fakturace (prostavěnosti)

euroCALC dokáže snadno připravit nabídku v libovolném i mnohaúrovňovém třídění, které bude danému projektu či investorovi nejlépe vyhovovat. S Asistentem pro tvorbu rozpočtů se na žádnou důležitou část rozpočtů nezapomene. K dispozici je obsáhlá datová základna stavebních prací, která splňuje i podmínky zákona o zadávání veřejných zakázek.

Pro lepší kontrolu je možné ke každé položce vytvořit podrobný výkaz výměr. Navíc jsou veškeré výstupy připravené na míru a v souladu s grafickým stylem Vaší společnosti.

icon spoluprace

Asistent pro tvorbu rozpočtů

icon nolimits

Dvoumonitorové pracoviště, drag and drop

icon efektivita

Libovolné třídění zakázky

icon prehled

Propracovaný výkaz výměr

icon kontrola

Aktuální materiály na internetu

icon efektivita

Profesionální výstupy na míru

euroCALC výrazně usnadňuje a urychluje vytvoření položkového rozpočtu. Pomocí snadno ovladatelných nástrojů, při využití komfortního dvoumonitorového pracoviště (přetahování položek drag&drop), a s aktuálními oceňovacími podklady můžete zhotovit cenovou nabídku za zlomek času než doposud.

Snadno a rychle probíhá případný import slepého rozpočtu z excelu, tvorba podrobného výkazu výměr či úprava rozhodujících nákladů.

icon spoluprace

Asistent pro tvorbu rozpočtů

icon nolimits

Dvoumonitorové pracoviště, drag and drop

icon efektivita

Libovolné třídění zakázky

icon prehled

Propracovaný výkaz výměr

icon rychlost

Načítání částí rozpočtů z jiných zakázek

icon kontrola

Aktuální materiály na internetu

icon fakturace

Hromadné cenové úpravy

icon efektivita

Profesionální výstupy na míru

TOP novinky v systému euroCALC 4

  • Pohodlnější tvorba nabídek

    1B

    Jednoduché generování nového čísla nabídky

  • Snadnější sčítání položek

    2B

    Součet položek bez filtru nebo kalkulačky

  • Srovnání verzí po ruce

    3

    Možnost porovnání dvou verzí rozpočtu jedním kliknutím

  • Přehlednější zakázky

    4

    Nastavení vlastních příznaků na jakoukoli zakázku

  • Rychlejší rozpočtování

    5B

    Importní šablony pro rychlé nahrání rozpočtu z Excelu

  • Výrazně přehlednější

    Lepší zobrazení

    Zvětšení pracovní plochy pro lepší zobrazení zakázek

  • Uživatelsky přívětivější

    Lepší zobrazení

    Příjemnější práce s rozpočtem bez čekání

  • Intuitivní ovládání

    Lepší zobrazení

    Pohodlné přidávání položek do rozpočtu

  • Úspora času

    Lepší zobrazení

    Rychlejší a jednodušší vyhledávání v programu

  • Nové funkce

    Lepší zobrazení

    Snadné zobrazení kompletního schvalovacího procesu

Další novinky

 

  • Hromadné kalkulační přecenění a výpočet hmotností ze skladby (Nové)
    V oceňovacích podkladech je nyní možné provést přecenění kalkulačním výpočtem. Cena položky je vypočtena a uložena k položce oceňovacích podkladů se stejnou hodnotou, jako kdyby byla vložena do zakázky. Stejně tak lze provést přepočet hmotností položek na základě jejich skladby. Obě operace fungují pro označené položky.
  • Import IFC (BIM) (Nové)
    Nyní je možné zobrazit obsah IFC souboru (položky a jejich atributy) a vytvořit pravidla, která položky z IFC promění v rozpočet. 
  • Hromadné úpravy skladby v oceňovacích podkladech
    V datové základně je nyní možné hromadně upravovat (přidání, odstranění, záměny) skladbu označených položek.
  • Panel kalkulace 
    Panel kalkulace zobrazuje údaje, ze kterých je položka kalkulována. Je-li například položka kalkulovaná ze skladby, pak panel zobrazuje skladbu položky. Skladbu je možné přímo v panelu upravovat a výsledné úpravy se ihned projeví do ceny. Společně s Panelem cen a sazeb máte hned na očích, jak a z jakých základen vznikla cena položky.
  • Obchodní příležitosti
    Evidenci obchodních příležitostí lze využít ještě před zadáním položkového rozpočtu. Obchodní příležitost je zadaná z karty zakázky a je možné evidovat údaje o investorovi, předpokládané ceně, firmách, které se výběrového řízení účastní atd.
  • Změna fáze 
    Změnu fáze zakázky lze nyní provádět přímo ze seznamu zakázek. Změny fáze se zaznamenávají do protokolu, takže je hned vidět, kdo a kdy změnil fázi.
  • Vlastní panel zástupců uživatele
    Každý uživatel si může zobrazit a vytvořit vlastní panel, kam si přidá nejvíce využívané uzly navigačního stromu a tím si urychlí práci.
  • Hinty u polí
    K poli lze přidat libovolný popisek (hint), kde je možné např. dovysvětlit význam pole.

Mohlo by Vás ještě zajímat:

Zakázky

  • Příznaky
    • Možnost nastavení vlastních příznaků na jakoukoli zakázku
    • V navigačním stromu se zobrazují pouze příznaky, které jsou obsaženy u položek v zakázce
  • Rozpočtové ukazatele
    • Veškeré ukazatele je možné nastavit v jednom formuláři
  • Karta zakázky
    • Slouží jako krycí list zakázky. Ostatní údaje (Definice, Dokumenty, Poznámky apod.) jsou přímo na pásu karet Zakázka
    • Dostupná také ze seznamu zakázek
    • Zobrazení údajů o zakázce a verzi
    • Cenová úroveň na zakázku
    • Rozdělení zakázek na typy: Zakázka, Vzor, Šablona
  • Firmy v zakázce
    • Mohou mít více kontaktních osob
    • Automatické předvyplňování typu firmy podle nastavení, které má u sebe firma v databázi
  • Realizační tým
    • Může sloužit jako seznam osob, které mají oprávnění přistupovat k zakázce
    • Pro sestavení realizačního týmu uvnitř firmy
  • Třídicí kritéria
    • Možnost ke kritériím zadat uživatelská pole
    • Možnost přidat hodnotu kritéria přímo při výběru
    • Možnost zobrazit v navigačním stromě i TK bez položek
  • Definice cen
    • Úplně nové pojetí výpočtu cen a práce s cenou
    • Zrušen index na cenu
  • Dokumenty
    • Neukládají se do databáze, ale pouze se nastaví cesta k souboru
  • Předvolby oceňovacích podkladů
    • Lze nastavit globálně nad všemi zakázkami, stejně jako pro konkrétní zakázku

Položky zakázky

  • Položky zakázky
    • Položka nemusí obsahovat kód
    • Položky se stejným kódem mohou mít rozdílné popisy
    • Popis položky může mít přes tisíc znaků
  • Panel cen a sazeb
    • Nový výpočet cen – indexy jsou na všechny ceny
    • Panel indexů byl přejmenován na Panel cen a sazeb
  • Přidání položek z oceňovacích podkladů
    • Možnost vybrat cenovou úroveň
    • Popis položky může mít přes tisíc znaků
    • Možnost zadat všechna třídicí kritéria
  • Přidat X-položku
    • Existuje pouze jeden formulář na přidání X-položky
    • Generování kódu je v předvolbách uživatele – každý uživatel může mít svůj generátor
    • Pro větší přehled nemá formulář více záložek
  • Přidat rozpočtové ukazatele
    • Přidávání rozpočtovových ukazatelů do zakázky je řešeno pomocí přehledného průvodce
  • Zaměnit položky z oceňovacích podkladů
    • Zobrazení základních informací o zaměňované položce popř. položkách
  • Zkopírovat položky
    • Formulář sjednocen s formulářem Vložit ze schránky
    • Rozdělení výměry procentuálně
  • Výkaz výměr
    • Dočasný zásobník výrazů
  • Cenový poradce
    • Výrazné zjednodušení vzhledu formuláře – vše podstatné lze najít v jedné mřížce
  • Pořadí položek
    • Položka má pouze jedno pořadí položek
  • Vlastnosti položky
    • Přímo z formuláře Vlastnosti položky lze zobrazit formulář Přehled položky
    • Z formuláře odebrány části výkaz výměr, skladba apod.
  • Balíčky
    • Položky v balíčku jsou defacto samostatný rozpočet a lze je zobrazit přes panel kalkulace
  • Vazba mezi položkami
    • Zjednodušené ovládání

Čerpání položek

  • Čerpání položek
    • Lze čerpat označené položky cenou
    • Označené čerpání lze snadno převést do jiného období
    • Změnou stavu je nahrazeno Odemčení/Zamčení období čerpání

Poptávky

  • Poptávky
    • Založení nového kola poptávky má své vlastní tlačítko
    • Stav poptávky – nahrazuje uzavření poptávky
  • Rozeslání poptávky
    • Výběr e-mailové šablony ze zásobníku šablon
    • Hromadný výběr adresátů uchazeče
    • Výrazná úprava formuláře – pouze dva kroky průvodce
  • Přijmutí nabídky
    • Přijmutí z předchozího kola – přidáno do nabídky
    • Samostatná tlačítka pro načtení nabídky ze souboru nebo vytvoření prázdné nabídku (bez cen)
  • Výběr / Zrušení vítěze
    • Ve výběru je možnost aplikace na všechny položky
    • Výběr vítěze také možný z průvodce Přenesení cen do zakázky
  • Přenést ceny do zakázky
    • Lze vybrat, zda přenést všechny položky nebo jen vybrané
    • Možnost výběru vítěze poptávky
    • Rovnou zadat marži
    • Pouze jedna varianta přenosu cen do zakázky

Správa firem

  • Firmy zakázky
    • Nastavení výchozí firmy systému (moje firma)
    • Umožňuje samostatnou evidenci osob (rozšíření možností a přiblížení k CRM systému)

Ostatní

  • Editace pole na vyžádání pomocí Kódu, Popisu a MJ položky zakázky
  • Číselník stavů – možnost nastavení seznamu stavů a jejich využití ke schvalování v jednotlivých agendách
  • Indikace aktivity na pozadí
  • Intervaly lze definovat přímo na katalog
  • Lišta pro rychlý přístup umožňuje oddělení uživatelských nastavení od distribučních
  • Navigační strom je možné sbalit k levé části obrazovky. Po kliknutí na něj se rozbalí a při přechodu na jiný uzel se automaticky zabalí
  • Osobu je možné propojit s uživatelem systému
  • Podpora kódování Unicode
  • Předvolby systému jsou rozděleny na tři úrovně: Systém, Role, Uživatel
  • Přidávání záznamů pomocí průvodců
  • Spuštění kopírování záznamů prostřednictvím průvodce přidání
  • Stručná nápověda ve všech formulářích
  • Tiskové sestavy byly nahrazeny exportními sestavami do excelu a pdf
  • Uživatelské pole je možné zobrazit kdekoliv ve formuláři
  • Ve formulářích, kde je nutné vybrat pouze jeden záznam, jsou využity tzv. radio - označe
  • Ve všech formulářích pro komponentu mřížka je zobrazeno v levém dolním rohu tlačítko Přidat pro rychlejší přidání záznamu
  • Zachování poměru komponent
  • Zobrazení ve formulářích je možné nastavit individuálně pro každou roli

Konzultovat řešení

Osobní setkání je pro nás důležité. Jedině tak porozumíme Vašim potřebám a dokážeme představit komplexní možnosti systému euroCALC. Po obdržení kontaktů se s Vámi spojíme a domluvíme další postup.

Zadejte Vaše jméno a příjmení
Zadejte telefonní číslo
Neplatný email
Zadejte název společnosti
Neplatný vstup
Potvrďte prosím souhlas
Chyba v ověření

 

Úspěšné projekty

Sídlo a zákaznické centrum:
Callida, s.r.o., Kloboučnická 24, 140 00 Praha 4
T +420 234 710 234, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Callida je partner společnosti Viewpoint Construction Software, Portland (OG), USA.

viewpoint logo

Kontaktujte nás

Konzultovat řešení

Osobní setkání je pro nás důležité. Jedině tak porozumíme Vašim potřebám a dokážeme představit komplexní možnosti systému euroCALC. Po obdržení kontaktů se s Vámi spojíme a domluvíme další postup.

Zadejte Vaše jméno a příjmení
Zadejte telefonní číslo
Neplatný email
Zadejte název společnosti
Neplatný vstup
Potvrďte prosím souhlas
Chyba v ověření