Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie. Více informací.

Rozumím

euroCALC 4

Nový euroCALC 4 právě přichází!

Seznamte se blíže s novou verzí systému euroCALC 4. Moderní design, nové funkce a rozšířené možnosti využití softwaru Vám usnadní a zrychlí práci při přípravě, realizaci i monitoringu stavebních zakázek. Domluvte si s námi schůzku. Rádi Vám euroCALC 4 představíme.

Chci schůzku

Těšíme se, až Vám představíme nový euroCALC a věříme, že si jej oblíbíte. Budeme Vás kontaktovat a společně domluvíme další postup.

Zadejte Vaše jméno a příjmení
Zadejte telefonní číslo
Neplatný email
Zadejte název společnosti
Neplatný vstup
Potvrďte prosím souhlas
Chyba v ověření

RYCHLEJŠÍ

Zrychlení práce i u zakázek s velkým počtem položek

INTUITIVNÍ OVLÁDÁNÍ

Jednodušší a přehlednější způsob práce bez zbytečného klikání

ŠITÝ NA MÍRU

Možnost nastavení systému podle individuálních potřeb uživatele

NOVÉ FUNKCE

Nové funkce a agendy pro ještě efektivnější řízení projektů

Rozhovory

S obchodním ředitelem

vyvoj

V rozhovoru s obchodním ředitelem Tomášem Svobodou se dozvíte, jaké novinky Vás v systému euroCALC 4 čekají.

S hlavním vývojářem

vyvoj

Přínosy nového systému euroCALC 4 se dozvíte v rozhovoru s hlavním vývojářem Jaroslavem Čápem.

TOP novinky v systému euroCALC 4

  • Uživatelsky přívětivější

    Lepší zobrazení

    Příjemnější práce s rozpočtem bez čekání

  • Intuitivní ovládání

    Lepší zobrazení

    Pohodlné přidávání položek do rozpočtu

  • Úspora času

    Lepší zobrazení

    Rychlejší a jednodušší vyhledávání v programu

  • Nové funkce

    Lepší zobrazení

    Snadné zobrazení kompletního schvalovacího procesu

  • Výrazně přehlednější

    Lepší zobrazení

    Zvětšení pracovní plochy pro lepší zobrazení zakázek

  •  

    euroCALC 4

Další novinky

  • Panel kalkulace
    Panel kalkulace zobrazuje údaje, ze kterých je položka kalkulována. Je-li například položka kalkulovaná ze skladby, pak panel zobrazuje skladbu položky. Skladbu je možné přímo v panelu upravovat a výsledné úpravy se ihned projeví do ceny. Společně s Panelem cen a sazeb máte hned na očích, jak a z jakých základen vznikla cena položky.
  • Import z Excelu
    Import z excelu je výrazně ulehčen a urychlen. Lze importovat pomocí šablon, což znamená import položek z dostupných formátu z euroCALCu i ostatních programů na jedno kliknutí. Následně přímo v rozpočtu vyhledáte položky v oceňovacích podkladech. Pochopitelně je možné využít i průvodce importem, kde se již neřeší problém duplicity a vazby na LDB. Tím je import snazší a rychlejší.
  • Obchodní příležitosti
    Evidenci obchodních příležitostí lze využít ještě před zadáním položkového rozpočtu. Obchodní příležitost je zadaná z karty zakázky a je možné evidovat údaje o investorovi, předpokládané ceně, firmách, které se výběrového řízení účastní atd.
  • Číselné řady
    K libovolnému číselnému poli je možné nastavit vlastní číselnou řadu. To lze využít např. u čísel zakázky. Po založení zakázky se automaticky vytvoří číslo zakázky dle nastavení.
  • Změna fáze
    Změnu fáze zakázky lze nyní provádět přímo ze seznamu zakázek. Změny fáze se zaznamenávají do protokolu, takže je hned vidět, kdo a kdy změnil fázi.
  • Vlastní panel zástupců uživatele
    Každý uživatel si může zobrazit a vytvořit vlastní panel, kam si přidá nejvíce využívané uzly navigačního stromu a tím si urychlí práci.
  • Hinty u polí
    K poli lze přidat libovolný popisek (hint), kde je možné např. dovysvětlit význam pole.

Mohlo by Vás ještě zajímat:

Zakázky

  • Příznaky
    • Možnost nastavení vlastních příznaků na jakoukoli zakázku
    • V navigačním stromu se zobrazují pouze příznaky, které jsou obsaženy u položek v zakázce
  • Rozpočtové ukazatele
    • Veškeré ukazatele je možné nastavit v jednom formuláři
  • Karta zakázky
    • Slouží jako krycí list zakázky. Ostatní údaje (Definice, Dokumenty, Poznámky apod.) jsou přímo na pásu karet Zakázka
    • Dostupná také ze seznamu zakázek
    • Zobrazení údajů o zakázce a verzi
    • Cenová úroveň na zakázku
    • Rozdělení zakázek na typy: Zakázka, Vzor, Šablona
  • Firmy v zakázce
    • Mohou mít více kontaktních osob
    • Automatické předvyplňování typu firmy podle nastavení, které má u sebe firma v databázi
  • Realizační tým
    • Může sloužit jako seznam osob, které mají oprávnění přistupovat k zakázce
    • Pro sestavení realizačního týmu uvnitř firmy
  • Třídicí kritéria
    • Možnost ke kritériím zadat uživatelská pole
    • Možnost přidat hodnotu kritéria přímo při výběru
    • Možnost zobrazit v navigačním stromě i TK bez položek
  • Definice cen
    • Úplně nové pojetí výpočtu cen a práce s cenou
    • Zrušen index na cenu
  • Dokumenty
    • Neukládají se do databáze, ale pouze se nastaví cesta k souboru
  • Předvolby oceňovacích podkladů
    • Lze nastavit globálně nad všemi zakázkami, stejně jako pro konkrétní zakázku

Položky zakázky

  • Položky zakázky
    • Položka nemusí obsahovat kód
    • Položky se stejným kódem mohou mít rozdílné popisy
    • Popis položky může mít přes tisíc znaků
  • Panel cen a sazeb
    • Nový výpočet cen – indexy jsou na všechny ceny
    • Panel indexů byl přejmenován na Panel cen a sazeb
  • Přidání položek z oceňovacích podkladů
    • Možnost vybrat cenovou úroveň
    • Popis položky může mít přes tisíc znaků
    • Možnost zadat všechna třídicí kritéria
  • Přidat X-položku
    • Existuje pouze jeden formulář na přidání X-položky
    • Generování kódu je v předvolbách uživatele – každý uživatel může mít svůj generátor
    • Pro větší přehled nemá formulář více záložek
  • Přidat rozpočtové ukazatele
    • Přidávání rozpočtovových ukazatelů do zakázky je řešeno pomocí přehledného průvodce
  • Zaměnit položky z oceňovacích podkladů
    • Zobrazení základních informací o zaměňované položce popř. položkách
  • Zkopírovat položky
    • Formulář sjednocen s formulářem Vložit ze schránky
    • Rozdělení výměry procentuálně
  • Výkaz výměr
    • Dočasný zásobník výrazů
  • Cenový poradce
    • Výrazné zjednodušení vzhledu formuláře – vše podstatné lze najít v jedné mřížce
  • Pořadí položek
    • Položka má pouze jedno pořadí položek
  • Vlastnosti položky
    • Přímo z formuláře Vlastnosti položky lze zobrazit formulář Přehled položky
    • Z formuláře odebrány části výkaz výměr, skladba apod.
  • Balíčky
    • Položky v balíčku jsou defacto samostatný rozpočet a lze je zobrazit přes panel kalkulace
  • Vazba mezi položkami
    • Zjednodušené ovládání

Čerpání položek

  • Čerpání položek
    • Lze čerpat označené položky cenou
    • Označené čerpání lze snadno převést do jiného období
    • Změnou stavu je nahrazeno Odemčení/Zamčení období čerpání

Poptávky

  • Poptávky
    • Založení nového kola poptávky má své vlastní tlačítko
    • Stav poptávky – nahrazuje uzavření poptávky
  • Rozeslání poptávky
    • Výběr e-mailové šablony ze zásobníku šablon
    • Hromadný výběr adresátů uchazeče
    • Výrazná úprava formuláře – pouze dva kroky průvodce
  • Přijmutí nabídky
    • Přijmutí z předchozího kola – přidáno do nabídky
    • Samostatná tlačítka pro načtení nabídky ze souboru nebo vytvoření prázdné nabídku (bez cen)
  • Výběr / Zrušení vítěze
    • Ve výběru je možnost aplikace na všechny položky
    • Výběr vítěze také možný z průvodce Přenesení cen do zakázky
  • Přenést ceny do zakázky
    • Lze vybrat, zda přenést všechny položky nebo jen vybrané
    • Možnost výběru vítěze poptávky
    • Rovnou zadat marži
    • Pouze jedna varianta přenosu cen do zakázky

Správa firem

  • Firmy zakázky
    • Nastavení výchozí firmy systému (moje firma)
    • Umožňuje samostatnou evidenci osob (rozšíření možností a přiblížení k CRM systému)

Ostatní

  • Editace pole na vyžádání pomocí Kódu, Popisu a MJ položky zakázky
  • Číselník stavů – možnost nastavení seznamu stavů a jejich využití ke schvalování v jednotlivých agendách
  • Indikace aktivity na pozadí
  • Intervaly lze definovat přímo na katalog
  • Lišta pro rychlý přístup umožňuje oddělení uživatelských nastavení od distribučních
  • Navigační strom je možné sbalit k levé části obrazovky. Po kliknutí na něj se rozbalí a při přechodu na jiný uzel se automaticky zabalí
  • Osobu je možné propojit s uživatelem systému
  • Podpora kódování Unicode
  • Předvolby systému jsou rozděleny na tři úrovně: Systém, Role, Uživatel
  • Přidávání záznamů pomocí průvodců
  • Spuštění kopírování záznamů prostřednictvím průvodce přidání
  • Stručná nápověda ve všech formulářích
  • Tiskové sestavy byly nahrazeny exportními sestavami do excelu a pdf
  • Uživatelské pole je možné zobrazit kdekoliv ve formuláři
  • Ve formulářích, kde je nutné vybrat pouze jeden záznam, jsou využity tzv. radio - označe
  • Ve všech formulářích pro komponentu mřížka je zobrazeno v levém dolním rohu tlačítko Přidat pro rychlejší přidání záznamu
  • Zachování poměru komponent
  • Zobrazení ve formulářích je možné nastavit individuálně pro každou roli

 

Domluvte si s námi schůzku a seznamte se jako první se systémem euroCALC 4

Chci schůzku

Těšíme se, až Vám představíme nový euroCALC a věříme, že si jej oblíbíte. Budeme Vás kontaktovat a společně domluvíme další postup.

Zadejte Vaše jméno a příjmení
Zadejte telefonní číslo
Neplatný email
Zadejte název společnosti
Neplatný vstup
Potvrďte prosím souhlas
Chyba v ověření

Úspěšné projekty

Sídlo a zákaznické centrum:
Callida, s.r.o., Kloboučnická 24, 140 00 Praha 4
T +420 234 710 234, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Callida je partner společnosti Viewpoint Construction Software, Portland (OG), USA.

viewpoint logo

Kontaktujte nás

Chci schůzku

Těšíme se, až Vám představíme nový euroCALC a věříme, že si jej oblíbíte. Budeme Vás kontaktovat a společně domluvíme další postup.

Zadejte Vaše jméno a příjmení
Zadejte telefonní číslo
Neplatný email
Zadejte název společnosti
Neplatný vstup
Potvrďte prosím souhlas
Chyba v ověření