prejdi na ec4

Přejděte na ČTYŘKU!

Jsme rádi, že dlouhodobě používáte software euroCALC 3 a věříme, že Vám přináší užitek v mnoha směrech. Jistě jste již zaznamenali, že na trhu je jeho nástupce – systém euroCALC 4. Upgradem na vyšší verzi získáte moderní informační systém, který výrazně zjednodušuje a zefektivňuje pracovní procesy v jednotlivých fázích projektu.

Připravili jsme pro Vás přehled, kde Vám jednoduše ve třech krocích popíšeme, proč na euroCALC 4 přejít a jak vše bude probíhat, až se rozhodnete pro upgrade softwaru.

1. PROČ chtít euroCALC 4?

  • Využívejte moderní systém vybudovaný na pevných základech, který má velkou perspektivu a schopnost přizpůsobit se potřebám a požadavkům každého klienta.
  • Jedná se o robustní platformu, kterou chystáme v dalších letech neustále rozvíjet a vylepšovat. (Pro představu euroCALC 3 byl vyvíjen neuvěřitelných 12 let).
  • Jistě oceníte mnohá vylepšení a zajímavé novinky, o kterých jste v předchozí verzi mohli jen snít.
  • euroCALC 4 je bez omezení – jedna sestava poskytuje uživatelům všechny funkce a moduly, které euroCALC 4 obsahuje.
  • A naplno využívejte produkty, které byly v předchozích verzích za příplatek:
    • Importní šablony z excelu, který byl vytvořený jinými oceňovacími systémy.
    • Asistenty pro jednoduchou tvorbu nabídek.
    • Katalog materiálů SCI-Mat.

2. JAK bude přechod probíhat?

  • Společně se zastavíme a zrevidujeme, jakým způsobem systém euroCALC využíváte – provedeme u Vás malou analýzu a revizi tak, aby Vám nová verze mohla být optimálně nastavena pro co nejefektivnější využití.
  • Vytvoříme přímo pro Vás zvýhodněnou individuální cenovou nabídku.

3. CO bude následovat, až si euroCALC 4 objednám?

  • Uzavřeme novou smlouvu týkající se služeb euroCALC.
  • Proběhne instalace a základní nastavení systému pro Vaše první spuštění.
  • Převedeme Vaší datovou základnu do nového systému.
  • Vyškolíme Vás, aby přechod proběhl hladce a bez komplikací.
  • Bezpečně Vás převedeme do vyššího levelu systému euroCALC.
  • Bez časového i softwarového omezení budete moci i nadále pracovat v euroCALCu 3 – můžete se tak vracet ke starším zakázkám, v klidu dořešit rozpracované nabídky či dokončit soupisy odčerpaných prací.

 

Chci euroCALC 4

Budeme Vás kontaktovat a společně domluvíme další postup.

Zadejte Vaše jméno a příjmení
Zadejte telefonní číslo
Neplatný email
Zadejte název společnosti
Neplatný vstup
Potvrďte prosím souhlas

Chci se dozvědět více na webináři o euroCALC 4

 

TOP novinky v systému euroCALC 4

  • Pohodlnější tvorba nabídek

    1B

    Jednoduché generování nového čísla nabídky

  • Snadnější sčítání položek

    2B

    Součet položek bez filtru nebo kalkulačky

  • Srovnání verzí po ruce

    3

    Možnost porovnání dvou verzí rozpočtu jedním kliknutím

  • Přehlednější zakázky

    4

    Nastavení vlastních příznaků na jakoukoli zakázku

  • Rychlejší rozpočtování

    5B

    Importní šablony pro rychlé nahrání rozpočtu z Excelu

  • Výrazně přehlednější

    Lepší zobrazení

    Zvětšení pracovní plochy pro lepší zobrazení zakázek

  • Uživatelsky přívětivější

    Lepší zobrazení

    Příjemnější práce s rozpočtem bez čekání

  • Intuitivní ovládání

    Lepší zobrazení

    Pohodlné přidávání položek do rozpočtu

  • Úspora času

    Lepší zobrazení

    Rychlejší a jednodušší vyhledávání v programu

Další novinky

 

  • Hromadné kalkulační přecenění a výpočet hmotností ze skladby (Nové)
    V oceňovacích podkladech je nyní možné provést přecenění kalkulačním výpočtem. Cena položky je vypočtena a uložena k položce oceňovacích podkladů se stejnou hodnotou, jako kdyby byla vložena do zakázky. Stejně tak lze provést přepočet hmotností položek na základě jejich skladby. Obě operace fungují pro označené položky.
  • Import IFC (BIM) (Nové)
    Nyní je možné zobrazit obsah IFC souboru (položky a jejich atributy) a vytvořit pravidla, která položky z IFC promění v rozpočet. 
  • Hromadné úpravy skladby v oceňovacích podkladech
    V datové základně je nyní možné hromadně upravovat (přidání, odstranění, záměny) skladbu označených položek.
  • Panel kalkulace 
    Panel kalkulace zobrazuje údaje, ze kterých je položka kalkulována. Je-li například položka kalkulovaná ze skladby, pak panel zobrazuje skladbu položky. Skladbu je možné přímo v panelu upravovat a výsledné úpravy se ihned projeví do ceny. Společně s Panelem cen a sazeb máte hned na očích, jak a z jakých základen vznikla cena položky.
  • Obchodní příležitosti
    Evidenci obchodních příležitostí lze využít ještě před zadáním položkového rozpočtu. Obchodní příležitost je zadaná z karty zakázky a je možné evidovat údaje o investorovi, předpokládané ceně, firmách, které se výběrového řízení účastní atd.
  • Změna fáze 
    Změnu fáze zakázky lze nyní provádět přímo ze seznamu zakázek. Změny fáze se zaznamenávají do protokolu, takže je hned vidět, kdo a kdy změnil fázi.
  • Vlastní panel zástupců uživatele
    Každý uživatel si může zobrazit a vytvořit vlastní panel, kam si přidá nejvíce využívané uzly navigačního stromu a tím si urychlí práci.
  • Hinty u polí
    K poli lze přidat libovolný popisek (hint), kde je možné např. dovysvětlit význam pole.

Mohlo by Vás ještě zajímat:

Zakázky

  • Příznaky
    • Možnost nastavení vlastních příznaků na jakoukoli zakázku
    • V navigačním stromu se zobrazují pouze příznaky, které jsou obsaženy u položek v zakázce
  • Rozpočtové ukazatele
    • Veškeré ukazatele je možné nastavit v jednom formuláři
  • Karta zakázky
    • Slouží jako krycí list zakázky. Ostatní údaje (Definice, Dokumenty, Poznámky apod.) jsou přímo na pásu karet Zakázka
    • Dostupná také ze seznamu zakázek
    • Zobrazení údajů o zakázce a verzi
    • Cenová úroveň na zakázku
    • Rozdělení zakázek na typy: Zakázka, Vzor, Šablona
  • Firmy v zakázce
    • Mohou mít více kontaktních osob
    • Automatické předvyplňování typu firmy podle nastavení, které má u sebe firma v databázi
  • Realizační tým
    • Může sloužit jako seznam osob, které mají oprávnění přistupovat k zakázce
    • Pro sestavení realizačního týmu uvnitř firmy
  • Třídicí kritéria
    • Možnost ke kritériím zadat uživatelská pole
    • Možnost přidat hodnotu kritéria přímo při výběru
    • Možnost zobrazit v navigačním stromě i TK bez položek
  • Definice cen
    • Úplně nové pojetí výpočtu cen a práce s cenou
    • Zrušen index na cenu
  • Dokumenty
    • Neukládají se do databáze, ale pouze se nastaví cesta k souboru
  • Předvolby oceňovacích podkladů
    • Lze nastavit globálně nad všemi zakázkami, stejně jako pro konkrétní zakázku

Položky zakázky

  • Položky zakázky
    • Položka nemusí obsahovat kód
    • Položky se stejným kódem mohou mít rozdílné popisy
    • Popis položky může mít přes tisíc znaků
  • Panel cen a sazeb
    • Nový výpočet cen – indexy jsou na všechny ceny
    • Panel indexů byl přejmenován na Panel cen a sazeb
  • Přidání položek z oceňovacích podkladů
    • Možnost vybrat cenovou úroveň
    • Popis položky může mít přes tisíc znaků
    • Možnost zadat všechna třídicí kritéria
  • Přidat X-položku
    • Existuje pouze jeden formulář na přidání X-položky
    • Generování kódu je v předvolbách uživatele – každý uživatel může mít svůj generátor
    • Pro větší přehled nemá formulář více záložek
  • Přidat rozpočtové ukazatele
    • Přidávání rozpočtovových ukazatelů do zakázky je řešeno pomocí přehledného průvodce
  • Zaměnit položky z oceňovacích podkladů
    • Zobrazení základních informací o zaměňované položce popř. položkách
  • Zkopírovat položky
    • Formulář sjednocen s formulářem Vložit ze schránky
    • Rozdělení výměry procentuálně
  • Výkaz výměr
    • Dočasný zásobník výrazů
  • Cenový poradce
    • Výrazné zjednodušení vzhledu formuláře – vše podstatné lze najít v jedné mřížce
  • Pořadí položek
    • Položka má pouze jedno pořadí položek
  • Vlastnosti položky
    • Přímo z formuláře Vlastnosti položky lze zobrazit formulář Přehled položky
    • Z formuláře odebrány části výkaz výměr, skladba apod.
  • Balíčky
    • Položky v balíčku jsou defacto samostatný rozpočet a lze je zobrazit přes panel kalkulace
  • Vazba mezi položkami
    • Zjednodušené ovládání

Čerpání položek

  • Čerpání položek
    • Lze čerpat označené položky cenou
    • Označené čerpání lze snadno převést do jiného období
    • Změnou stavu je nahrazeno Odemčení/Zamčení období čerpání

Poptávky

  • Poptávky
    • Založení nového kola poptávky má své vlastní tlačítko
    • Stav poptávky – nahrazuje uzavření poptávky
  • Rozeslání poptávky
    • Výběr e-mailové šablony ze zásobníku šablon
    • Hromadný výběr adresátů uchazeče
    • Výrazná úprava formuláře – pouze dva kroky průvodce
  • Přijmutí nabídky
    • Přijmutí z předchozího kola – přidáno do nabídky
    • Samostatná tlačítka pro načtení nabídky ze souboru nebo vytvoření prázdné nabídku (bez cen)
  • Výběr / Zrušení vítěze
    • Ve výběru je možnost aplikace na všechny položky
    • Výběr vítěze také možný z průvodce Přenesení cen do zakázky
  • Přenést ceny do zakázky
    • Lze vybrat, zda přenést všechny položky nebo jen vybrané
    • Možnost výběru vítěze poptávky
    • Rovnou zadat marži
    • Pouze jedna varianta přenosu cen do zakázky

Správa firem

  • Firmy zakázky
    • Nastavení výchozí firmy systému (moje firma)
    • Umožňuje samostatnou evidenci osob (rozšíření možností a přiblížení k CRM systému)

Ostatní

  • Editace pole na vyžádání pomocí Kódu, Popisu a MJ položky zakázky
  • Číselník stavů – možnost nastavení seznamu stavů a jejich využití ke schvalování v jednotlivých agendách
  • Indikace aktivity na pozadí
  • Intervaly lze definovat přímo na katalog
  • Lišta pro rychlý přístup umožňuje oddělení uživatelských nastavení od distribučních
  • Navigační strom je možné sbalit k levé části obrazovky. Po kliknutí na něj se rozbalí a při přechodu na jiný uzel se automaticky zabalí
  • Osobu je možné propojit s uživatelem systému
  • Podpora kódování Unicode
  • Předvolby systému jsou rozděleny na tři úrovně: Systém, Role, Uživatel
  • Přidávání záznamů pomocí průvodců
  • Spuštění kopírování záznamů prostřednictvím průvodce přidání
  • Stručná nápověda ve všech formulářích
  • Tiskové sestavy byly nahrazeny exportními sestavami do excelu a pdf
  • Uživatelské pole je možné zobrazit kdekoliv ve formuláři
  • Ve formulářích, kde je nutné vybrat pouze jeden záznam, jsou využity tzv. radio - označe
  • Ve všech formulářích pro komponentu mřížka je zobrazeno v levém dolním rohu tlačítko Přidat pro rychlejší přidání záznamu
  • Zachování poměru komponent
  • Zobrazení ve formulářích je možné nastavit individuálně pro každou roli

 

 

Co říkají ti, kteří už využívají euroCALC 4?

Kontaktujte nás

Chci euroCALC 4

Budeme Vás kontaktovat a společně domluvíme další postup.

Zadejte Vaše jméno a příjmení
Zadejte telefonní číslo
Neplatný email
Zadejte název společnosti
Neplatný vstup
Potvrďte prosím souhlas