Novinky a mnohá vylepšení, které jsme připravili v nové aktualizaci systému euroCALC, uživatelům výrazně zpřehlední a usnadní práci. Zapracovali jsme také na rychlosti celého systému nebo na nových funkcích pro platformu BIM.
Pokud máte zájem dozvědět se víc, přihlaste se na bezplatný on-line workshop, na kterém bude mít ve středu 19. 7. 2023 každý uživatel možnost se naživo se všemi novinkami v systému euroCALC i v datech ÚRS.
Dynamické seskupování rozpočtu
Novinka v podobě rychlého přeskupení zakázky ušetří a zpřehlední uživateli práci, a tak si snadno seskupíte nastavení podle vlastních kritérií či potřeb zakázky. Rozdílná seskupení lze využít i mezi obchodní a realizační verzí jedné zakázky. Obchodní verze může být seskupena dle potřeb investora, zatímco realizační podle interních pravidel. Navíc pro každou verzi zakázky lze nastavit více seskupení a jednoduše mezi nimi přepínat.
Rychlejší a přehlednější Cenový poradce
Pro větší přehlednost a srozumitelnost získala funkce Cenový poradce novou grafickou podobu. Také došlo k výraznému urychlení způsobu provedení výpočtu a pro usnadnění přenesení položky do zakázky, byla doplněna funkcionalita, která umožňuje přepočet položek s rozdílnými měrnými jednotkami.
Rozšířené dohledávání alternativních položek
Každý, kdo využívá katalog materiálů SPCM má nyní rozšířenou možnost dohledávání dalších alternativ nejenom z katalogu komerčních materiálů ÚRS, ale i z katalogu online materiálů společnosti DEK.
Nové funkce pro platformu BIM a načítání
Nová aktualizace systému euroCALC také nabízí nové funkce pro platformu BIM a její soubory IFC. Jedná se zejména o možnost načtení a zobrazení více IFC souborů a také nový způsob práce s pravidly kategorií.
Exporty ve formátu XLSX
V rámci aktualizace systému euroCALC jsme vydali novou sadu základních distribučních výstupních sestav ve formátu XLSX. Změna se týká jak výstupů z agend Položkový rozpočet, Poptávky a Čerpání, tak i obecného exportu – otisku mřížky přes klávesovou zkratku ctrl+e. Spolu s přetypováním na formát XLSX jsme upravili několik drobností v šablonách, na základě požadavků našich zákazníků, a to např. úpravy v oblasti tisku, automatické výšky řádku výkazu výměr a úpravu propisovaných hodnot do záhlaví. Změna se netýká nastavených uživatelských šablon, které je možné změnit na nový formát společně s naší zákaznickou podporou.
Sídlo a zákaznické centrum: Soběslavská 32, 130 00, Praha 3