Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie. Více informací.

Rozumím

 aktualizace8

 

Přinášíme vám další várku novinek z únorové aktualizace systému euroCALC 4. Podívejte se jaká další vylepšení jsme pro uživatele systému euroCALC 4 ještě připravili.

  

1. Nová verze zakázky – rozšířená o smlouvy
V průvodci založením verze zakázky přibyla díky nové agendě smluv možnost přenést smlouvy ze zdrojové verze.
Tato funkce umožňuje při vytváření nové verze přenést i hodnoty v této nové agendě.

 

2. Zrušení paměti vyhledávacího filtru OP u návazných položek
Při vyhledávání položek pomocí tlačítek Ctrl+F si euroCALC pamatoval obsah vyhledávacího pole. To způsobovalo, že při použití funkce „Přidat návazné položky“ docházelo k chybám. Nyní je vypnuta paměť vyhledávacího filtru, a tak se položky už správně zaměří.

 

3. Agenda Poptávky - Mezera na konci - outlook
V agendě Poptávek naleznete průvodce rozeslání poptávek, který umožňuje vytvořenou poptávku snadno odeslat. Stávalo se, že název poptávky obsahoval na konci mezeru, a díky tomu se email nevytvořil. Nově však již můžete odesílat poptávky i s mezerou na konci řádku, kterou lze snadno přehlédnout.

 

4. Nová funkce Ctrl+Shift+V umožňuje vložit více hodnot ze sloupce v excelu 
Nově je kopírování hodnot z excelu ještě jednodušší, a to díky nové klávesové zkratce Ctrl+Shift+V. Uživatelům se jistě hodí kopírovat jednoduše některé hodnoty z excelu např. při přepisování jednotkových cen z excelu do poptávky. Nyní lze v excelu označit buňky v jednom sloupci (Ctrl+C) a následně v euroCALCu se postavit na editační buňku a na příslušném řádku stisknout Ctrl+Shift+V. A označené hodnoty se nakopírují.

 

5. tlačítko Zpět těsně před dokončením 
Taky se vám stalo, že při procházení v Průvodci euroCALCu a kliknutí na tlačítko zpět se neuložily naposled aktualizované informace? Nyní si již Průvodce veškeré hodnoty ukládá a pamatuje. Takže už se nestane, že když se uživatel vrátí zpět, o některá data přijde.

 

6. Verze zakázek - obě neaktivní 
V předchozí verzi mohla nastat situace kdy zakázka měla více aktivních verzí nebo naopak žádnou aktivní. Což byl nežádoucí a matoucí stav. Mohlo k tomu dojít ve chvíli kdy některý z uživatelů měl verzi zakázky otevřenou a jiný uživatel ve formuláři ‚správa verzí‘ měnil stav aktivní neaktivní. Toto je dnes vyřešeno tak, že správa verzí nepůjde spustit pokud někdo z uživatelů bude v dané zakázce a naopak.

 

7. Nové označování firem ve formuláři poptávky
Vyšli jsme vstříc četným požadavkům od klientů a zapracovali jsme do Průvodce rozeslání poptávky možnost hromadného označování a odznačování firem. Drobné vylepšení, které ale dokáže výrazně ulehčit práci.

 

 


Pokud ještě euroCALC 4 nepoužíváte a měli byste zájem se s ním blíže seznámit, neváhejte nás kontaktovat, rádi si s Vámi domluvíme schůzku.

Konzultovat řešení
Zadejte Vaše jméno a příjmení
Zadejte telefonní číslo
Neplatný email
Zadejte název společnosti
Neplatný vstup
Potvrďte prosím souhlas
Chyba v ověření

Kontaktujte nás

Konzultovat řešení
Zadejte Vaše jméno a příjmení
Zadejte telefonní číslo
Neplatný email
Zadejte název společnosti
Neplatný vstup
Potvrďte prosím souhlas
Chyba v ověření