Navštivte náš další webinář ve čtvrtek 2. 7. 2020 v 10 hodin, na kterém si ukážeme nejdůležitější funkce systému euroCALC. Začneme založením zakázky, dále si ukážeme, jak využívat více než 30 Asistentů, kteří provázejí a pomáhají uživateli při vytváření zakázky nebo se budete moci sami přesvědčit, jak lze jednoduše upravovat položky (změna popisu i kódu). Na webináři se budeme také věnovat digitalizaci v oblasti oceňování. Dozvíte se, jak lze v rámci BIM rozpočtování pracovat s BIM modelem v IFC formátu, jaké jsou možnosti propojení konstrukčních prvků s oceňovacími podklady, a že díky integraci s nejrůznějšími ERP systémy se stává euroCALC i silným controllingovým nástrojem.
Webinář proběhne pomocí aplikace Teams a připojíte se pod odkazem, který Vám po jednoduché registraci zašleme na Váš email, a to včetně instrukcí pro spuštění. Rezervovat místo si můžete také na emailu