Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie. Více informací.

Rozumím

webinar google4

Za dobu trvání nouzového stavu z důvodu možné nákazy infekčním onemocněním Covid-19 se nám podařilo zorganizovat několik webinářů na téma: Jak efektivněji řídit své projekty a zjednodušit pracovní procesy v každé fázi stavební zakázky. Webináře měly velmi pozitivní ohlas, celkově se jich zúčastnilo přes 70 zájemců, a proto jsme se rozhodli v této aktivitě pokračovat a připravili jsme pro vás další Webinář s Callidou v termínu 29. 4. od 13 hodin.

Na našem webináři Vás seznámíme s informačním systémem euroCALC, který výrazně pomáhá při přípravě i při samotné realizaci stavebních zakázek. Probereme dopodrobna jednotlivé agendy a dozvíte se, jaké konkrétní přínosy euroCALC poskytuje svým uživatelům – rozpočtářům, projektantům, developerům nebo generálním dodavatelům.

Projdeme si zevrubně nejdůležitější funkce systému euroCALC. Začneme založením zakázky, kterou lze provést dvěma způsoby, buď vytvořením výkazu výměr z projektové dokumentace nebo přímým importem slepého rozpočtu z excelu.

Při tvorbě rozpočtu lze využít více než 30 „Asistentů“, které provázejí a pomáhají uživatele při vytváření zakázky. Tyto nástroje jsou nedílnou součástí systému euroCALC a my si na příkladu ukážeme alespoň některé z nich. Také se dozvíte, jak snadno lze provádět cenové úpravy zakázky pomocí cenového rádce nebo jak jedním kliknutí porovnat dvě verze zakázky.

Na webináři se sami přesvědčíte, že systém euroCALC se vyznačuje uživatelskou přívětivostí a jednoduchým ovládáním. Lze jednoduše upravovat položky (změna popisu i kódu), automaticky dochází k součtu označených položek a uživatel má vždy k dispozici nejrůznější přehledy například úspěšnosti nabídek, finančního čerpání nebo stavu poptávek.

Na webináři se budeme také věnovat digitalizaci v oblasti oceňování. Dozvíte se, jak lze v rámci BIM rozpočtování pracovat s BIM modelem v IFC formátu, jaké jsou možnosti propojení konstrukčních prvků s oceňovacími podklady a v praxi si vyzkoušíme tvorbu rozpočtu v rámci pravidel BIM rozpočtování.

Webinář proběhne pomocí aplikace Teams a připojíte se pod odkazem, který Vám po jednoduché registraci zašleme na Váš email, a to včetně instrukcí pro spuštění. Rezervovat místo si můžete také na emailu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., kde pošlete své jméno a jméno společnosti s předmětem webinář.

Kontaktujte nás

Konzultovat řešení
Zadejte Vaše jméno a příjmení
Zadejte telefonní číslo
Neplatný email
Zadejte název společnosti
Neplatný vstup
Potvrďte prosím souhlas
Chyba v ověření