Navštívili jsme společnost Trigema, abychom zjistili, jak využívají Field Management a jak jsou s tímto systémem spokojení. Ondřej Toušek, vedoucí střediska výroby, nám prozradil, že Field Management si pořídili primárně pro zefektivnění procesu předávání bytů klientům a pro lepší spolupráci se subdodavateli. Navíc v tomto systému rovněž zpracovávají tzv. KZP (Kontrolní zkušební plán) a papírovou verzi převedli do elektronické podoby. Ondřej Toušek dále zmiňuje: „Field Management nám šetří spoustu práce a času, proto se snažíme tento systém převádět i na naše subdodavatele a technické dozory stavebníka pro lepší komunikaci a efektivitu.“
Vypravili jsme se rovněž na stavbu za těmi, kteří Field Managementem používají přímo v praxi. Hlavní stavbyvedoucí Karel Raboch nám potvrdil přínosy elektronické verze KZP: „Místo probírání se šanony a adresáři jsou všechny informace na jednom místě k dispozici, a to přehledně a jasně a všechny jsou vždy aktuální. To je pro mě obrovská výhoda.“
Stejné pozitivní zkušenosti má i stavbyvedoucí Jan Kankrlík: „Field Management mi pomáhá v tom, že fotku závady nebo nedodělku přiřadí přímo do bytu, do místnosti, zároveň to ukládá na server. Z toho já udělám výstup, který zašlu subdodavateli emailem. Ten mi to potvrdí nebo potvrdí rovnou odstraněnou závadu. Tím odpadá zbytečné papírování. A hlavně největší problém jsem dřív viděl v tom, že jsem se musel několikrát s tím subdodavatelem potkat, což je v dnešní době hodně časově náročné.“
Pokud se chcete seznámit ještě s více postřehy lidí ze společnosti Trigema, jak jim pomáhá Field Management v každodenní práci, podívejte se na naše krátké video. Zabere vám to čtyři minuty, ale nejspíš vás přesvědčí o tom, že na stavbě se dá díky Field Managementu ušetřit desítky i stovky hodin měsíčně.