Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie. Více informací.

Rozumím

Zorganizujte si svůj tým tak, aby úspěšně zvládl každý projekt.

Pro každou stavební zakázku jsou nejdůležitější tři parametry:
zda je dodána včas, v rámci rozpočtu a v požadované kvalitě.
Ty společně určují, zda byl projekt realizován efektivně.

Fáze 1

Příprava

Správa projektové dokumentace
Výkaz výměr
Rozpočet stavby
Výběrová řízení

Dodáváme řešení pro celý projektový tým, které zefektivní přípravnou fázi každé stavební zakázky. Na jednom místě, ve snadno přístupném prostředí, má každý pracovník dostupné veškeré informace k projektu. Vždy má k dispozici to, co právě ke své práci potřebuje.

Snadno lze připomínkovat, kontrolovat a schvalovat veškerou dokumentaci včetně změn. Rozpočtářům usnadníme sestavení nabídkového rozpočtu včetně podrobného výkazu výměr. Jednoduše lze také využívat databázi znalostí z předchozích realizací pro rychlé určení orientační ceny stavby.

Specialistům zodpovědným za tendry odpadá nadbytečná administrativní práce. Díky tomu jsou schopni efektivně zkompletovat zadání projektu, které rychle a snadno mohou distribuovat svým partnerům. Následně jejich nabídky lze účinně a transparentně porovnat popř. vyřizovat jejich dotazy, a to bez nadměrného papírování.

Stavba je živý organismus. Neustále se něco děje a proto je klíčové, mít projekt pod kontrolou. S využitím vhodných nástrojů umožníme projektovému týmu mít přehled a reagovat včas a správně na změny nebo nenadálé události. Tím se zvyšuje šance dokončit projekt včas a v rámci rozpočtu.

Projektový tým dokáže lépe kontrolovat náklady, sledovat veškeré změny i zaznamenávat skutečnou prostavěnost. Může také pružně reagovat na nepředpokládané situace, které se mohou promítnout do nákladů stavby a má tak neustále přehled o jejich dopadu na ekonomiku celého projektu. Tím se výrazně eliminují rizika, která projekt nejen brzdí, ale i prodražují.

Se systémem na vypořádání vad a nedodělků, je každá změna rychle a precizně zaznamenána. Posléze je informace okamžitě předána k vyřízení, aby byla co nejdříve sjednána náprava.

Fáze 2

Realizace

Spolupráce projektového týmu
Kalkulace nákladů
Sledování změn
Ekonomika stavby
Fotodokumentace

Fáze 3

Dokončení
a předání

Vypořádání vad a nedodělků
Kompletace dokumentace
Vyhodnocení projektu

V této fázi především automatizujeme procesy kontroly kvality a dílčích přejímek. Projektový tým rychle zkompletuje finální dokumentaci včetně kontroly dodání O&M dokumentace. S naším řešením řízení stavební zakázky máte při dokončení projektu k dispozici informace z průběhu celé stavby pro pozdější vyhodnocení.

Manažeři zodpovědní za projekt mají k dispozici relevantní data a z nich můžou vyhodnotit, které procesy v průběhu stavby se osvědčily a které méně. Dokáží si vytvořit přesný obraz, jak celý projekt obstál z hlediska finančního, a díky těmto závěrům se lze případným nedostatkům vyvarovat při příští realizaci.

Navíc poskytujeme silný nástroj na evidenci a reporting nedodělků, vad a reklamací, a to na všech úrovních. Výrazně se tím usnadní kompletace dokumentace a předávacích protokolů.

Po dokončení projektu je pro jeho provoz k dispozici elektronický archiv – plně auditovaný, přehledný a bezpečný. Informace k projektu jsou na jednom dostupném místě s možností rychlého vyhledávání. Týmy zodpovědné za provoz mohou využít aplikaci pro digitální záznamy údržby s možností napojení na provozované CAFM systémy.

Přesný a aktualizovaný archiv zjednodušuje pravidelnou kontrolu stavebního díla a umožnuje vést periodické záznamy údržby.

Fáze 4

Správa

Návaznost na FM
Záznamy údržby
Archiv projektu

Konzultovat řešení
Zadejte Vaše jméno a příjmení
Zadejte telefonní číslo
Neplatný email
Zadejte název společnosti
Neplatný vstup
Potvrďte prosím souhlas
Chyba v ověření

BIM

BIM provází celý projekt od úplného začátku po celou dobu životnosti stavby. Naše produkty jsou připravené na BIM již dnes, prověřené v praxi na projektech po celém světě. V kombinaci s naším americkým partnerem Viewpoint Constructions Software nabízíme unikátní řešení pro zadavatele i dodavatele, kteří hledají cestu, jak začít BIM efektivně využívat u svých projektů. Pomůžeme projektovému týmu dosáhnout vyspělosti BIM Level 2.

Více o BIM

euroCALC

Systém pro přípravu, realizaci a monitoring zakázek

Field View

Mobilní aplikace pro přehledné vedení stavby

For Projects

Sdílené prostředí pro správu dokumentace a projektový management

BIM

Poradenství a úspěšná implementace pilotních projektů pro zadavatele

SCI-Data

Nejpodrobnější databáze stavebních materiálů na internetu

Úspěšné projekty

Sídlo a zákaznické centrum:
Callida, s.r.o., Kloboučnická 24, 140 00 Praha 4
T +420 234 710 234, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Callida je partner společnosti Viewpoint Construction Software, Portland (OG), USA.

viewpoint logo